Regulamin uczestnictwa w kursach Animania

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Regulamin uczestnictwa w Kursach udostępnionych za pośrednictwem serwisu internetowego www.animania.edu.pl, określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, zasady i warunki zapisów na oferowane w Serwisie odpłatne Kursy, a także rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę, tj. Animania Anna Wojsa ul.Szarugi 13/6, 53-020 Wrocław, NIP: 8982077036. Dane kontaktowe: adres email: kontakt@animania.edu.pl, nr tel.: 609 289 990.
  • Regulamin udostępniony jest Użytkownikom w postaci elektronicznej w Serwisie w taki sposób, aby mogli oni przechowywać i odtwarzać Regulamin w zwykłym toku czynności. Zgłaszający dokonujący zapisów Uczestnika na wybrany Kurs, zawierający Umowę z Organizatorem, a także korzystający z pozostałych Usług Serwisu oświadcza, że przeczytał, zrozumiał i zgodził się na wszystkie warunki zawarte w niniejszym Regulaminie, a także oświadcza, że dochowa należytej staranności, aby Regulamin był przestrzegany przez Uczestników zapisanych na dany Kurs.
  • Usługodawca, poza oferowanymi Kursami, w ramach wykonywanej działalności dostarcza Subskrybentom Newsletter.
  • Informacje o Treściach cyfrowych dostępnych w Serwisie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

§ 2. DEFINICJE

  • Formularz zgłoszenia/Zgłoszenie – interaktywny formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający dokonanie zapisów na oferowane Kursy. W ramach Formularza zgłoszenia Zgłaszający zobowiązany jest do wypełnienia w szczególności danych kontaktowych, danych Zgłaszającego, danych Uczestnika oraz zobowiązany jest do wyboru oferowanego Kursu;
  • Kurs – szkolenie oferowane przez Organizatora. Każdy Kurs składa się z zajęć, których częstotliwość jest ustalona przez Organizatora i widoczna w trakcie wypełnienia Formularza zgłoszenia;
  • Newsletter – treść cyfrowa w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, obejmująca informacje handlowe dotyczące bieżącej działalności Organizatora (w tym informacje o nowościach i promocjach dostępnych w Serwisie);
  • Niezgodność – rozumie się przez to niezgodność Treści cyfrowej z Umową dotyczącą jej dostarczania (kryteria oceny zgodności Treści cyfrowej z Umową dotyczącą jej dostarczania określa art. 43k ust. 1-2 Ustawy o prawach konsumenta);
  • Serwis - oznacza stronę internetową, którą prowadzi Usługodawca pod adresem https://animania.edu.pl, za pośrednictwem której możliwe jest w szczególności korzystanie z Usług oferowanych drogą elektroniczną oraz zawarcie Umowy sprzedaży Kursu oferowanego przez Organizatora;
  • Treść cyfrowa – Newsletter;
  • Umowa o dostarczanie Newslettera – umowa o dostarczanie treści cyfrowych w rozumieniu przepisów Ustawy o prawach konsumenta, na podstawie której Usługodawca zobowiązuje się nieodpłatnie dostarczać Subskrybentowi Newsletter przez czas nieoznaczony, a Subskrybent zobowiązuje się dostarczyć Usługodawcy dane osobowe;
  • Uczestnik – osoba w wieku od 3 do 15 lat, dla której Zgłaszający wykupił udział w Kursie, a więc zawarł Umowę sprzedaży Kursu;
  • Umowa – umowa sprzedaży Kursu zawarta pomiędzy Organizatorem a Zgłaszającym;
  • Usługa lub Usługi - usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu, w tym szczególności Usługi takie jak: Formularz zgłoszenia, Newsletter;
  • Usługodawca/Organizator - Dane kontaktowe:. . Animania Anna Wojsa ul.Szarugi 13/6, 53-020 Wrocław, NIP: 8982077036 adres email: kontakt@animania.edu.pl, nr tel.: 609 289 990;
  • Organizator jest stroną Umowy, której przedmiotem jest organizacja Kursu;
  • Użytkownik – Uczestnik Kursu lub Zgłaszający. Pod pojęciem Użytkownika rozumie się również każdą osobę odwiedzającą Serwis, przy wykorzystaniu komputera, tabletu, telefonu lub urządzenia przenośnego i sieci Internet;
  • Zgłaszający - rodzice, opiekunowie prawni Uczestnika, którzy wysłali Zgłoszenie lub inne osoby lub podmioty prawne uprawnione przez rodziców lub opiekunów prawnych Uczestnika do wysłania Zgłoszenia.

§ 3. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU W KURSIE, REZERWACJA KURSU

  • Celem wysłania Zgłoszenia do Organizatora, Zgłaszający zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich wymaganych pól Formularza zgłoszenia oraz do zaakceptowania zgód w nim określonych. W trakcie wypełniania Formularza zgłoszenia Zgłaszający ma możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityką prywatności, akceptując ich treść.
  • Zgłaszający dokonuje wyboru Kursu z Formularza zgłoszenia oraz wypełnia pozostałe, obowiązkowe pola tego Zgłoszenia, w szczególności dane osobowe Uczestnika i Zgłaszającego.
  • Zgłaszający wypełniając dane w Formularzu zgłoszenia zobowiązany jest do podania prawdziwych danych, w szczególności dotyczących Uczestnika oraz Zgłaszającego. Zgłaszający tym samym oświadcza, że podane podczas Zgłoszenia dane są prawidłowe i prawdziwe.
  • Wysłanie Zgłoszenia stanowi potwierdzenie dokonania rezerwacji danego Kursu. Wysłanie Zgłoszenia uznaje się za złożenie przez Zgłaszającego oświadczenia woli, aby zgłoszony Uczestnik uczestniczył w wybranym Kursie. Wysłanie Zgłoszenia nie jest jednak równoznaczne z zawarciem Umowy.
  • Jednorazowo można wypełnić w Formularzu zgłoszenia dane dla jednego Uczestnika Kursu. Celem Zgłoszenia kolejnego Uczestnika, należy ponownie wypełnić Formularz zgłoszenia.

§ 4. ZAWARCIE UMOWY

  • Organizator po otrzymaniu Zgłoszenia dokonuje weryfikacji ilości wolnych miejsc, a więc dokonuje weryfikacji złożonej przez Zgłaszającego rezerwacji.
  • W przypadku wolnych miejsc na wskazany przez Zgłaszającego Kurs, Organizator przesyła taką informację na wskazany przez Zgłaszającego adres e-mail, dokonując tym samym akceptacji i zatwierdzenia rezerwacji złożonej przez Zgłaszającego na dany Kurs. Otrzymanie wyżej wskazanego potwierdzenia mailowego oznacza, że Uczestnik zgłoszony przez Zgłaszającego został przyjęty na Kurs. Otrzymanie ww. wiadomości mailowej przez Zgłaszającego jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
  • W przypadku braku wolnych miejsc na wybrany przez Zgłaszającego Kurs, Organizator przesyła taką informację na wskazany przez Zgłaszającego adres e-mail, dokonując tym samym anulowania złożonej przez Zgłaszającego rezerwacji. W takim wypadku, pomiędzy Organizatorem a Zgłaszającym nie dochodzi do zawarcia Umowy. Zgłaszającemu z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia względem Organizatora.

§ 5. WARUNKI PŁATNOŚCI

  • Z chwilą zawarcia Umowy Zgłaszający zobowiązuje się do dokonywania comiesięcznej płatności wynagrodzenia za udział Uczestnika w Kursie. Płatności Zgłaszający zobowiązany jest dokonać do 10 dnia każdego miesiąca za pośrednictwem za pośrednictwem systemu płatności Tpay podłączonym do systemu ActiveNow.
  • W terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy Zgłaszający zobowiązany jest wpłacić zaliczkę w wysokości wynagrodzenia za pierwszy miesiąc udziału Uczestnika w Kursie. Brak wpłaty zaliczki poskutkuje wypowiedzeniem przez Organizatora zawartej Umowy ze skutkiem natychmiastowym, a Zgłaszającemu nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu względem Organizatora. Wypowiedzenie Umowy Organizator może złożyć poprzez przesłanie oświadczenia w tym zakresie na adres mailowy Zgłaszającego. Wypowiedzenie Umowy poskutkuje brakiem dostępu do zajęć objętych Kursem, a więc brakiem wpuszczenia Uczestnika na zajęcia w miejscu ich odbywania się.
  • W przypadku braku terminowej płatności wynagrodzenia za którykolwiek miesiąc udziału w Kursie, Organizatorowi przysługiwać będzie prawo do wypowiedzenia zawartej Umowy ze skutkiem natychmiastowym, a Zgłaszającemu nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu względem Organizatora. Wypowiedzenie Umowy Organizator może złożyć poprzez przesłanie oświadczenia w tym zakresie na adres mailowy Zgłaszającego. Wypowiedzenie Umowy poskutkuje brakiem dostępu do zajęć objętych Kursem, a więc brakiem wpuszczenia Uczestnika na zajęcia w miejscu ich odbywania się.
  • Za dzień płatności uznaje się dzień zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku bankowym Organizatora.

§ 6. PRZEBIEG KURSU (ZAJĘĆ OBJĘTYCH KURSEM)

  • Kursy organizowane są dla dzieci i młodzieży w wieku od3 lat do 15 lat.
  • Zajęcia objęte Kursem odbywają się w dniach i godzinach wskazanych na stronie Serwisu lub w Formularzu zgłoszenia. Zajęcia odbywają się w miejscu oraz przez okres wskazany na stronie Serwisu lub Formularzu zgłoszenia.
  • Zgłaszający akceptuje fakt, że godziny odbywania się zajęć objętych Kursem mogą ulec zmianie. W takim wypadku, jeżeli Zgłaszający będzie chciał zrezygnować z uczestnictwa w Kursie Uczestnika, przysługiwać mu będzie prawo do wypowiedzenia Umowy.
  • Zgłaszający akceptuje fakt, że okres trwania Kursu wskazany na stronie Serwisu lub w Formularzu zgłoszenia może ulec zmianie. Organizatorowi przysługuje więc prawo do natychmiastowego zakończenia okresu trwania Kursu. W takim wypadku Organizator zobowiązany jest do zwrotu Zgłaszającemu uiszczonego wynagrodzenia za zajęcie, które się nie odbyły w związku z zakończeniem przez Organizatora okresu trwania Kursu.
  • Zajęcia objęte Kursem odbywają się w grupach liczących nie mniej niż 8 i nie więcej niż 17 osób.
  • Co najmniej na tydzień przed rozpoczęciem pierwszych zajęć objętych danym Kursem Zgłaszający zobowiązany jest do poinformowania Organizatora poprzez wysłanie mu wiadomości na adres mailowy Organizatora kontakt@animania.edu.pl o ewentualnych chorobach przewlekłych Uczestnika, w szczególności alergii, astmy, uszkodzeń skóry i innych dolegliwości, które mogą stanowić przeszkodę w uczestnictwie w zajęciach.
  • Zgłaszający ponosi pełną odpowiedzialność zarówno prawną i finansową za ewentualne szkody spowodowane przez Uczestnika w trakcie zajęć, za wyjątkiem drobnych szkód takich jak: stłuczenie probówki, stłuczenie zlewki, rozsypanie substancji stałych (w niewielkiej ilości).
  • Uczestnicy zobowiązani są podczas zajęć do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, które w sposób dostosowany do wieku Uczestników, zostaną im przedstawione przed rozpoczęciem zajęć przez prowadzącego. W szczególności zabronione jest spożywanie jedzenia i picia oraz żucie gum podczas zajęć.
  • Podczas zajęć obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń mobilnych, w szczególności telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów, laptopów itp.
  • Uczestnik zobowiązany jest do uważnej pracy z urządzeniami, materiałami i odczynnikami laboratoryjnymi, szkłem laboratoryjnym, ponieważ używanie ich w niewłaściwy sposób (wbrew instrukcjom prowadzącego zajęcia) może stanowić zagrożenie zarówno dla Uczestników jaki i prowadzących zajęcia.
  • Uczestnik zajęć może zostać z nich wykluczony, jeżeli swoim zachowaniem stwarza zagrożenie dla innych Uczestników, w szczególności, jeżeli zachowuje się niezgodnie z zaleceniami prowadzącego zajęcia. Zwrot kosztów za dane zajęcia objęte Kursem, w którym z przyczyn podanych powyżej Uczestnik nie brał udziału, nie przysługuje Zgłaszającemu.

§ 7. ODWOŁANIE KURSU (ZAJĘĆ OBJĘTYCH KURSEM)

  • Organizator zastrzega sobie prawo odwołania zajęć objętych danym Kursem w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Organizatora, w szczególności w przypadku choroby prowadzącego dane zajęcia objęte Kursem.
  • Organizator w przypadku wystąpienia powyższej sytuacji niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Zgłaszającego oraz dołoży wszelkich starań zmierzających do przeprowadzenia zajęć w najbliższym możliwym terminie.

§ 8. OŚWIADCZENIA ZGŁASZAJĄCEGO ORAZ ORGANIZATORA

  • Zgłaszający wyraża zgodę na to, żeby organizacja i przeprowadzenie zajęć objętych Kursem było przeprowadzone także przez osoby, które nie posiadają wykształcenia pedagogicznego i nie będzie w związku z tym kierował żadnych roszczeń przeciwko Organizatorowi z tego tytułu.
  • Zgłaszający oświadcza, że jest świadomy tego, że Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody w mieniu należącym do Uczestników, w szczególności powstałych plam na ubraniach Uczestników, zniszczonych urządzeniach mobilnych Uczestników itp.
  • Wszystkie materiały udostępniane i prezentowane podczas Kursów stanowią własność Organizatora.
  • Prowadzący zajęcia nadzoruje przebieg wykonywanych przez Uczestników doświadczeń oraz dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo na każdym etapie przeprowadzanego doświadczenia.
  • Materiały wykorzystywane w trakcie zajęć, należy używać w sposób zgodny z instrukcjami przekazywanymi przez prowadzącego zajęcia.

§ 9. WYPOWIEDZENIE UMOWY

  • Umowę może wypowiedzieć zarówno Zgłaszający, jak i Organizator z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem prawnym na koniec miesiąca kalendarzowego. Oznacza to, że Zgłaszający zobowiązany jest do dokonania płatności wynagrodzenia za zajęcia odbywające się w okresie wypowiedzenia.
  • Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy można złożyć w formie dokumentowej, tj. w formie wiadomości mailowej przesłanej na adres mailowy drugiej strony.

§ 10. WYMAGANIA TECHNICZNE

  • W celu korzystania z Serwisu Użytkownik winien posiadać urządzenia umożliwiające korzystanie z sieci Internet, połączenie z siecią Internet, posiadanie przeglądarki umożliwiającej wyświetlanie stron www, np. Internet Explorer w wersjach 5.5 i wyższych lub Opera w wersjach 7 i wyższych, lub Firefox w wersjach 1 i wyższych, lub Google Chrome w wersji 5.0 i wyższych, lub Safari 5, lub wyższy, z włączoną obsługą plików cookies, obsługująca szyfrowane połączenia SSL oraz JavaScript, posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail) do korzystania z poszczególnych Usług oraz program czytający pliki w formacie PDF (Portable Document Format).
  • Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmian w wymogach technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną.
  • Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostosowanie się Użytkownika do wymogów technicznych, wymienionych w Regulaminie.
  • Usługodawca zastrzega, że korzystanie z usług elektronicznych może wiązać się z ryzykiem technicznym, klasycznym dla wykorzystania systemów informatycznych. Użytkownicy powinni zabezpieczyć swoje połączenia elektroniczne oraz urządzenia przed nieuprawnionym dostępem, w tym w szczególności zainstalować oprogramowanie antywirusowe.

§ 11. NEWSLETTER

  • Usługa Newslettera jest nieodpłatna i polega na wysyłaniu treści informacyjno – promocyjnych przygotowywanych przez Usługodawcę.
  • Newsletter jest udostępniany Użytkownikom przez Usługodawcę na ich wyraźne żądanie oraz nieodpłatnie – na żadnym etapie Użytkownik nie będzie zobowiązany do ponoszenia kosztów Newslettera, poza kosztami wynikającymi z korzystania przez niego ze środków porozumiewania się na odległość (w szczególności koszt dostępu do Internetu), które Użytkownik ponosi we własnym zakresie.
  • Korzystanie przez Użytkownika z treści informacyjno - promocyjnych (Newsletter) odbywa się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą o prawach konsumenta i jest równoznaczne, po wyraźnym zaakceptowaniu tego faktu podczas rejestracji adresu e-mail w Serwisie, ze:
  • złożeniem przez Użytkownika oświadczenia o akceptacji wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności;
  • wyrażeniem przez Użytkownika zgody na niezwłoczne otrzymywanie Newslettera.Użytkownik może zrezygnować z Usługi Newslettera w każdym czasie.
  • Newsletter zawiera treści informacyjno – promocyjne dotyczące Serwisu, Usługodawcy, Kursów oferowany w ramach Serwisu.
  • Otrzymywanie przez Użytkownika Newslettera wymaga dokonania następujących czynności (wszystkie warunki muszą zostać spełnione łącznie):
  • zaakceptowania przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu oraz Polityki prywatności;
  • wyrażenia przez Użytkownika zgody na przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika dla celów związanych z korzystaniem z Newslettera oraz w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od Usługodawcy. Zgody, o których mowa w punktach 1) i 2) wyrażane są poprzez kliknięcie odpowiedniego pola podczas podawania adresu e-mail w formularzu Newslettera zawartego w Serwisie.
  • Po wyrażeniu zgody przez Użytkownika na otrzymywanie Newslettera, Usługodawca przesyła Użytkownikowi w formie mailowej potwierdzenie zawarcia umowy, co oznacza, że pomiędzy stronami zawarta zostaje umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną na czas nieokreślony. Wyrażenie zgody na otrzymywanie Newslettera jest równoznaczne z zawarciem przez Użytkownika Umowy o dostarczanie Newslettera.
  • Zgoda na przesyłanie treści informacyjno – promocyjnych oraz przetwarzanie przez Usługodawcę danych osobowych Użytkownika może zostać w każdej chwili cofnięta przez Użytkownika poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@animania.edu.pl, co jest równoznaczne z rezygnacją z korzystania z usługi Newsletter i powoduje rozwiązanie umowy o świadczenie tej usługi. Ponadto, na podstawie art. 27 i n. Ustawy o prawach konsumenta, Użytkownik będący konsumentem albo przedsiębiorcą na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy o dostarczanie Newslettera bez podania przyczyny, w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia.
  • Użytkownik jest uprawniony do składania reklamacji w sprawach dotyczących Usługi Newsletter na zasadach przewidzianych w postanowieniach niniejszego Regulaminu.

§ 12. PRAWA AUTORSKIE I PRAWA POKREWNE

  • Autorskie prawa majątkowe i prawa pokrewne do Serwisu jako całości oraz poszczególnych jego części, elementów graficznych, słownych lub muzycznych, jak również prawa kompozycji tych elementów i ich układu w Serwisie przysługują Usługodawcy.
  • Użytkownik nie jest uprawniony do użycia lub wykorzystania materiałów udostępnionych w Serwisie w całości lub części bez odrębnej zgody Usługodawcy, w szczególności Użytkownik nie ma prawa do ściągania, zapisywania na nośnikach danych, kopiowania ani jakiegokolwiek modyfikowania materiałów umieszczonych w Serwisie.
  • Wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w Serwisie w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu stanowić będzie naruszenie praw przysługujących Usługodawcy.
  • Użytkownik zobowiązuje się w szczególności do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych Usługodawcy.
  • Użytkownik oświadcza, że wszelkie treści umieszczone przez niego w Serwisie nie naruszają jakichkolwiek praw autorskich i osobistych osób trzecich.

§ 13. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  • Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji, jeżeli Usługi świadczone drogą elektroniczną przewidziane w Regulaminie nie są realizowane lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu. Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres ul.Duńska 9, 54-427 Wrocław bądź w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej kontakt@animania.edu.pl.
  • Prawidłowo przesłana reklamacja zostaje rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Termin ten może ulec przedłużeniu, jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało uzyskania wiadomości specjalnych lub napotka inne trudności niezależne od Usługodawcy lub jeżeli niezbędne będzie uzyskanie od Użytkownika dodatkowych informacji. Czas udzielania przez Użytkownika dodatkowych informacji każdorazowo wydłuża czas rozpatrywania reklamacji.
  • Usługodawca zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na reklamację oczywiście bezzasadną, w szczególności w zakresie, w którym reklamacja została już uprzednio w stosunku do danego Użytkownika rozpatrzona.
  • Przesłanie przez Użytkownika reklamacji w formie elektronicznej jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymanie od Usługodawcy odpowiedzi również w formie elektronicznej.

§ 14. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • Z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, Zgłaszający będący konsumentem może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, od Umowy odstąpić bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od Umowy, stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
  • Skorzystanie z prawa odstąpienia od Umowy uzależnione jest od złożenia przez Zgłaszającego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zgłaszający może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu. Zgłaszający przedmiotowe oświadczenie może wysłać na adres siedziby Organizatora, bądź może przesłać skan wypełnionego i podpisanego formularza drogą mailową na adres: kontakt@animania.edu.pl.
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Zgłaszającemu, jeżeli pierwsze zajęcia objęte Kursem odbywać się będą przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od Umowy, na co Zgłaszający wyraża zgodę, jest tego świadom i przyjmuje tę utratę prawa do odstąpienia od Umowy do wiadomości. Oznacza to, że prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli do zawarcia Umowy dojdzie przykładowo dnia 10 września 2023 r, a pierwsze zajęcia odbywać się będą dnia 15 września 2023 r. (termin krótszy niż 14 dni pomiędzy zawarciem Umowy a termin pierwszych zajęć objętych Kursem).
  • Organizator w terminie 14 dni od otrzymania od Zgłaszającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Zgłaszającemu dokonaną przez niego płatność za dany miesiąc Kursu. Organizator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Zgłaszający, chyba że Zgłaszający wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
  • Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Zgłaszającemu, jeżeli zawarł on Umowę w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, tj. jako przedsiębiorca, chyba że Zgłaszający jest osobą fizyczną zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, a z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - w takim wypadku Zgłaszającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy.

§ 15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Usługodawca ma prawo do zmiany Regulaminu bez podawania powodu. Usługodawca będzie informować o zmianach w widocznym miejscu w Serwisie, co najmniej 7 (siedem) dni przed dniem wejścia zmian w życie. W terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Użytkownikowi pocztą elektroniczną. Jeśli Użytkownik nie wyraża zgody na zmianę Regulaminu ma prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  • Uznanie jakiegokolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu za niezgodne w prawem nie wpływa na skuteczność i ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
  • Kwestie związane z ochroną danych osobowych oraz wykorzystaniem przez Usługodawcę plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie.
  • Zapisy niniejszego Regulaminu oraz wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem podlegają przepisom prawa polskiego.
  • W przypadku gdy Użytkownikiem jest przedsiębiorca, spory powstałe na tle wykonywania niniejszej Umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy. W przypadku gdy Użytkownikiem jest konsument, spory powstałe na tle wykonywania niniejszej Umowy rozstrzygane będą przez sąd właściwości ogólnej.
  • Zgłaszający będący konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu Zgłaszającemu przysługuje możliwość rozwiązania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Usługodawca ma prawo do czasowego zaprzestania bądź ograniczenia świadczenia Usług, bez wcześniejszego powiadomienia o tym Użytkowników. W szczególności, Usługodawca jest uprawniony do przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu teleinformatycznego. Użytkownik nie ma roszczenia w związku z przerwą lub zaprzestaniem świadczenia Usług przez Usługodawcę. POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES I. Definicje i informacje ogólne Administrator – Administratorem danych osobowych jest . Animania Anna Wojsa ul.Szarugi 13/6, 53- 020 Wrocław, NIP: 8982077036 Kontakt możliwy jest z Administratorem pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@animania.edu.pl, nr tel.: 609 289 990. Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, a w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jedną bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze strony internetowej Serwisu. Cookies Administratora – oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług droga elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu. Cookies Zewnętrzne – oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu. Serwis – pod pojęciem serwis rozumiemy stronę internetową: https://animania.edu.pl, Profilowanie – oznacza formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących osobistych preferencji i zainteresowań. Użytkownik – pod pojęciem Użytkownika rozumiemy każdą osobę odwiedzającą Serwis, przy wykorzystaniu komputera, tabletu, telefonu lub urządzenia przenośnego i sieci Internet. Pod pojęciem Użytkownika rozumie się w szczególności Uczestników Kursu lub Zgłaszających. Uczestnik – osoba w wieku od 3 do 15 lat, dla której Zgłaszający wykupił udział w Kursie, a więc zawarł Umowę sprzedaży Kursu. Zgłaszający - rodzice, opiekunowie prawni Uczestnika, którzy wysłali Zgłoszenie lub inne osoby lub podmioty prawne uprawnione przez rodziców lub opiekunów prawnych Uczestnika do wysłania Zgłoszenia. II. Podstawa prawna przetwarzania danych Użytkownika oraz ich zakres
  • Dane osobowe zbierane przez Administratora są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz.1000) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.).
  • Administrator przetwarza jedynie dane osobowe, które Użytkownik podał w związku z korzystaniem z Serwisu, w szczególności w związku z wypełnieniem Formularza zgłoszenia. Przetwarzanie danych Użytkowników odbywa się w zakresie i w celu:
  • nawiązania kontaktu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO, tj. na podstawie zgody wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą,
  • zawarcia Umowy i realizacji czynności, które są niezbędne do jej sfinalizowania i obsługi (zakres danych: imię, nazwisko i datę urodzenia Uczestnika, imię i nazwisko Zgłaszającego, numer telefonu i adres e-mail Zgłaszającego) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO oraz danych o stanie zdrowia Uczestnika Kursu (tylko tych, które wpływają na uczestnictwo w zajęciach Kursu) – na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO;
  • dochodzenia należności – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. z uwagi na okoliczność, iż przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią,
  • wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z prowadzeniem działalności gospodarczej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. z uwagi na okoliczność, iż przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
  • prowadzenia działań marketingu produktów lub usług, w tym prowadzenia newslettera – na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • prowadzenia działań marketingu produktów lub usług (wizerunek Uczestnika Kursu) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,
  • przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną na podstawie odrębnie udzielonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy w z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz.1907 ze zm.) - na podstawie odrębnie udzielonej zgody.
  • Przeglądanie zawartości Serwisu nie wymaga podawania danych osobowych innych niż pozyskiwane automatycznie informacje o parametrach połączenia. III. Zgodność przetwarzania z prawem oraz zastosowanie odpowiednich zabezpieczeń
  • Administrator przetwarza dane zgodnie z prawem, zbiera je dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i nie poddaje dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami. Dane są zbierane jedynie w adekwatnym, niezbędnym i koniecznym zakresie w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane. Dane osobowe Użytkowników mogą zostać przekazane przez Administratora podmiotom trzecim, które mogą być zainteresowane zawarciem z Użytkownikiem umowy, której szczegółowa treść określana będzie bezpośrednio pomiędzy Użytkownikiem, a podmiotem trzecim.
  • Administrator dokłada wszelkich starań, aby chronić dane osobowe Użytkowników przed nieuprawnionym dostępem do nich osób trzecich i w tym zakresie stosuje organizacyjne i techniczne środki bezpieczeństwa na wysokim poziomie. Administrator nie udostępnia danych osobowych żadnym nieuprawnionym do tego zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa odbiorcom. Administrator może powierzyć innemu podmiotowi, w drodze umowy zawartej na piśmie, przetwarzanie danych osobowych w imieniu Administratora. Dane mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
  • Administrator stosuje zabezpieczenia serwerów, połączeń i Serwisu. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Użytkowników płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia SSL. Podjęte przez Administratora działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli Użytkownicy nie zachowają zasad bezpieczeństwa. IV. Automatyczne przetwarzanie danych osobowych (profilowanie)
  • W celu zapewnienia najkorzystniejszej, dopasowanej, spersonalizowanej oferty dla swoich Użytkowników oraz w celach niezbędnych do zawarcia lub wykonania umowy między osobą, której dane dotyczą, a Administratorem, a także w przypadku wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą, Administrator danych może stosować Profilowanie.
  • W przypadku przetwarzania danych dla celów marketingu bezpośredniego w tym Profilowania, przetwarzania opartego na prawnie uzasadnionym interesie Administratora, do celów badań naukowych, historycznych i statystycznych podmiotom danych przysługuje prawo do sprzeciwu, ze względu na szczególną sytuację osoby, której dane dotyczą. Administrator nie podejmuje decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym Profilowaniu i istotnie wpływa na osobę, której dane dotyczą. Administrator wdraża właściwe środki ochrony praw, wolności i prawnie uzasadnionych interesów osoby, której dane dotyczą, a co najmniej prawa do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, do wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania decyzji będącej wynikiem zautomatyzowanego przetwarzania danych. V. Czas przetwarzania danych osobowych
  • Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
  • niezbędny do realizacji umów zawartych za pośrednictwem Serwisu, w tym także po ich wykonaniu z uwagi na możliwość skorzystania przez strony z przysługujących im praw wynikających z umowy, a także ze względu na ewentualne dochodzenie należności – do chwili upływu terminu przedawnienia roszczeń;
  • do czasu cofnięcia wyrażonej zgody bądź złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadkach przetwarzania danych osobowych Użytkownika na podstawie odrębnej zgody.
  • Administrator przechowuje dane osobowe Użytkowników również w przypadku, gdy jest to konieczne do wypełnienia ciążących na nim zobowiązań prawnych, rozwiązania sporów, wyegzekwowania zobowiązań Użytkownika, utrzymywania bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i nadużyciom. VI. Uprawnienia Użytkownika
  • Administrator zapewnia Użytkownikom realizację uprawnień, o których mowa w pkt. 2 poniżej. W celu realizacji uprawnień, należy wysłać odpowiednie żądanie (odpowiednią prośbę) pocztą elektroniczną na adres: kontakt@animania.edu.pl
  • Użytkownik ma prawo do:
  • dostępu do treści danych – zgodnie z art. 15 RODO,
  • sprostowania/zaktualizowania danych – zgodnie z art. 16 RODO,
  • usunięcia danych – zgodnie z art. 17 RODO,
  • ograniczenia przetwarzania danych – zgodnie z art. 18 RODO,
  • przenoszenia danych – zgodnie z art. 20 RODO,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – zgodnie z art. 21 RODO,
  • cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – zgodnie z art. 7 ust. 3 RODO,
  • wniesienia skargi do organu nadzoru – zgodnie z art. 77 RODO.
  • Administrator rozpatruje zgłoszone żądania niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od chwili ich otrzymania. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł rozpatrzyć żądania Użytkownika we wskazanym terminie, to poinformuje Użytkownika o zamierzonym przedłużeniu terminu i wskaże termin rozpatrzenia zgłoszenia, nie dłuższy jednak niż 2 miesiące.
  • Administrator informuje o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania, których dokonał zgodnie z żądaniem Użytkownika każdego odbiorcę, któremu ujawniono dane osobowe, chyba że okaże się to niemożliwe lub będzie wymagać niewspółmiernie dużego wysiłku. VII. Udostępnienie informacji
  • W celu realizacji umowy Administrator może udostępniać zebrane od Użytkowników dane do podmiotów obejmujących w szczególności: pracowników, współpracowników, podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, obsługę IT, operatorów systemów płatności on-line, biuro rachunkowe prowadzące księgowość Administratora, podmioty trzecie, firmy dostarczające narzędzia służące do analizy aktywności w Serwisie oraz kierowania marketingu bezpośredniego do osób z niej korzystających (m.in. Google Analytics).
  • W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Użytkowników informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
  • Odbiorcom niewskazanym powyżej przetwarzane dane osobowe nie są udostępniane na zewnątrz w formie, która pozwalałby na jakąkolwiek identyfikację Użytkowników, chyba że Użytkownik wyraził na to zgodę.
  • Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. VIII. Pliki Cookies i sposób ich wykorzystywania
  • Podczas korzystania z Serwisu na urządzeniu końcowym Użytkownika zapisywane są niewielkie pliki, w szczególności pliki tekstowe, które zawierają informacje umożliwiające zapamiętanie danych logowania, ostatnio wybranych produktów, produktów znajdujących się w koszyku Użytkownika (dalej: „pliki cookies”). Są to niewielkie pliki tekstowe, które mogą być odczytywane przez system Administratora, a także przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzysta Administrator (np. Facebooka, Google’a). Pliki cookies umożliwiają także zebranie danych statystycznych, o którym mowa w pkt 2 poniżej.
  • Pliki cookies nie zawierają danych identyfikujących Użytkownika, co oznacza, iż na ich podstawie nie jest możliwe ustalenie jego tożsamości. Pliki używane przez Serwis nie są w żaden sposób szkodliwe dla Użytkownika ani urządzenia i nie ingerują w jego oprogramowanie ani ustawienia.
  • System cookies nie przeszkadza w działaniu komputera Użytkownika i można go wyłączyć.
  • Pliki typu cookies umożliwiają:
  • utrzymanie sesji Użytkownika (po zalogowaniu) dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać Loginu i Hasła;
  • tworzenie statystyk oglądalności podstron Serwisu.
  • Przypominamy, iż zasadniczo przeglądarki w ustawieniach domyślnych mają zaznaczoną opcję umożliwiającą zapisywanie plików cookies.
  • Jeżeli Użytkownik nie wyraża zgody na zapisywanie tych plików na urządzeniu końcowym, Użytkownik powinien zmienić ustawienia przeglądarki internetowej, z której korzysta.
  • Uniemożliwienie zapisywania plików cookies może polegać na:
  • niezapisywaniu plików cookies na urządzeniu końcowym;
  • każdorazowym informowaniu Użytkownika o zapisaniu danego pliku cookie na urządzeniu; usuwaniu plików po skorzystaniu z Serwisu.
  • Aby skorzystać z odpowiedniej dla Użytkownika opcji, należy zapoznać się z informacjami o zarządzaniu plikami cookies, które znajdują się najczęściej w „Ustawieniach” przeglądarki lub w zakładce „Pomoc”.
  • Administrator informuje iż w przypadku, w którym pliki są konieczne do działania Serwisu ograniczenie ich wykorzystywania może utrudnić korzystania z Serwisu.
  • Ustawienia przeglądarki urządzenia Użytkowników powinny zezwalać na zapisywanie plików cookies oraz powinny zezwalać na wyrażenie zgody poprzez kliknięcie opcji „ok” w oknie pojawiającym się po wejściu do Serwisu z informacją: „Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony jest równoznaczne z tym, że zgadzasz się na ich użycie – pliki te będą zapisywane na urządzeniu końcowym”.
  • Administrator korzysta w szczególności z następujących narzędzi wykorzystujących pliki cookies:
  • niezbędne pliki cookies Serwisu – pliki te umożliwiają prawidłowe i bezpieczne funkcjonowanie Serwisu (służą one m.in. do dopasowania układu strony internetowej do ekranu urządzenia), w związku z czym ich wyłączenie nie jest możliwe (działanie tych plików jest warunkiem korzystania z Serwisu). Niezbędne pliki cookies pozostają w Twoim urządzeniu końcowym przez okres do 1 roku;
  • Google Analytics – narzędzie to (wykorzystujące pliki cookies dostarczane przez Google LLC) umożliwia zbieranie danych statystycznych o sposobie korzystania z Serwisu przez Użytkowników, m.in. o liczbie odwiedzin, czasie trwania odwiedzin, stosowanej wyszukiwarce, lokalizacji. Zebrane dane pomagają ulepszać Serwis oraz czynić go bardziej przyjaznym dla Użytkowników. Pliki cookies wykorzystywane przez Google Analytics pozostają w Twoim urządzeniu końcowym przez okres do 2 lat;
  • Google Ads – narzędzie to (wykorzystujące pliki cookies dostarczane przez Google LLC) umożliwia zbieranie danych o Twoich preferencjach (m.in. o odwiedzanych podstronach, przeglądanych treściach) i umożliwia kierowanie do Ciebie reklam wyświetlanych na innych stronach internetowych, które odwiedzasz. Pliki cookies wykorzystywane przez Google Ads pozostają w Twoim urządzeniu końcowym przez okres do 3 miesięcy;
  • Facebook Pixel – narzędzie to (wykorzystujące pliki cookies dostarczane przez Meta Platforms Ireland Limited) umożliwia ustalenie, że odwiedziłeś Serwis, a także skierowanie do Ciebie reklam wyświetlanych na portalach społecznościowych Facebook i Instagram oraz mierzenie ich skuteczności. Pliki cookies wykorzystywane przez Facebook Pixel pozostają w Twoim urządzeniu końcowym przez okres do 3 miesięcy. IX. Zmiana polityki prywatności i cookies
  • Administrator ma uprawnienie do zmiany niniejszego dokumentu, o czym Użytkownik zostanie powiadomiony w sposób umożliwiający zapoznanie się ze zmianami zanim wejdą one w życie, np. poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji na głównych stronach Serwisu, a w przypadku istotnych zmian także poprzez wysłanie powiadomienia na wskazany przez Użytkownika adres e-mail.
  • Dalsze korzystanie z Serwisu po publikacji lub wysłaniu powiadomienia o zmianach niniejszego dokumentu uważane jest za wyrażenie zgody na gromadzenie, wykorzystywanie i udostępnianie danych osobowych Użytkownika według zaktualizowanej treści dokumentu. Niniejszy dokument nie ogranicza jakichkolwiek uprawnień przysługujących Użytkownikowi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa POUCZENIE O PRAWIE ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, za wyjątkiem przypadków, w których pierwsze zajęcia objęte Kursem odbywać się będą przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy, na co wyrażają Państwo zgodę, są Państwo tego świadomi i przyjmują tę utratę prawa do odstąpienia od umowy do wiadomości. Oznacza to, że prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli do zawarcia umowy dojdzie przykładowo dnia 10 września 2023 r, a pierwsze zajęcia odbywać się będą dnia 15 września 2023 r. (termin krótszy niż 14 dni pomiędzy zawarciem Umowy a termin pierwszych zajęć objętych Kursem). Za dzień zawarcia uznaje się dzień wskazany w § 4 ust. 2 Regulaminu uczestnictwa w kursach Animania Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, to jest. Animania Anna Wojsa ul.Szarugi 13/6, 53-020 Wrocław, adres poczty elektronicznej (adres e-mail): kontakt@animania.edu.pl, nr tel. 609 289 990 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym operatora, z którego usług korzystasz), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@animania.edu.pl lub pismo wysłane pocztą na adres: . Animania Anna Wojsa ul.Szarugi 13/6, 53-020 Wrocław Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Załącznik do Regulaminu Serwisu Internetowego